-bb-
Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o 50 % za posledních pět let. Práce z domova má sice mnoho výhod, ale vyžaduje také hodně sebekázně a soustředění. To platí i pro obchodníky, kteří v těchto dnech nebo dlouhodobě pracují na dálku.
Pokud je pro vás práce z domova novinkou, možná jste už sami přišli na to, že motivace může být skutečnou výzvou, když jste obklopeni veškerým komfortem a rozptýlením. Abyste se ujistili, že jste schopni zůstat produktivní, i když pracujete mimo kancelář, zde je několik užitečných tipů, jak dosáhnout úspěchu jako „prodejce na dálku“
Rutiny a produktivita jdou ruku v ruce. Pokud si chcete zachovat každodenní rutinu, nejlepším doporučením je naučit se umění vytváření seznamů. Jakmile se naučíte plánovat a zaznamenávat své kroky, naleznete snáze také sebekázeň, která je skutečným klíčem k úspěchu. Většina úspěšných lidí si tvoří seznamy úkolů a dalších kroků, vyzkoušejte to také.
Nenechte si obchod proklouznout mezi prsty. Jakmile budete hovořit se zákazníkem, ujistěte se, že máte zaveden následný proces a další kroky. Zrekapitulujte, co jste prodiskutovali, domluvte se, co bude následovat a tento postup dodržte.
Jednou z mnoha výhod distanční práce je, že váš tichý domov umožňuje nepřetržitou konverzaci jeden na jednoho s potenciálními zákazníky. Když spolu hovoříte, věnujte velkou pozornost jejich slovům, reagujte, naslouchejte a ujistěte se, že plníte své sliby. Skrze telefon vám mohou uniknout některé drobné detaily, proto se nebojte si s klientem vše opakovat, doptávat se, abyste si skutečně vzájemně porozuměli.
Používejte online nástroje jako například Zoom, kde můžete prezentovat také živě ukázky například konkrétních produktů a řešení. S klientem můžete také sdílet obrazovku a lépe si tak vyměnit důležité informace.
Změřte svou účinnost podle toho, kolik jste toho dosáhli, ne kolik hodin jste odpracovali. Jednou z nejdůležitějších věcí, které se v jakékoli oblasti práce naučíte, je výsledek nebo vaše výsledky. Chcete se zaměřit na tržby, které jste vygenerovali, ne však nutně na to, jak dlouho vám trvalo, než jste tohoto cíle dosáhli.
Pokud je to pro vás nový koncept, přečtěte si vše o tomto tématu. Opravdu to není pouze o tom sednout si k počítači a komunikovat. Vaše křivka učení se bude díky osobnímu rozvoji zvyšovat a vy budete v komunikaci s klienty efektivnější.
-bb-