Four new year resolutions that salespeople should have for 2025

Čtyři předsevzetí, která by si měli obchodníci dát do nového roku 2025

We all can come up with the basic requirements you have to meet if you want to succeed in sales, such as being goal-oriented, hard-working and confident. However, the new era also brings new requirements, so let's go through four qualities that you, as a salesperson, should make a resolution to cultivate in 2025.

I will be more curious and willing to learn

There is a lot of information everywhere in the 21st century, but not everybody is willing and able to use it well. According to an article on LinkedIn Pulse, the modern salesperson must be a professional and expert in his or her field. These days, this is not possible without natural curiosity and an honest interest in the  product and field of business. This is why you should choose your field according to what you personally are interested in, and keep learning and self-development as a priority for the upcoming year.

I am going to step out of my comfort zone more

The topic of comfort zone has been heavily hyped lately, but with good reason. If you only stay within your comfort zone all the time, you will never get into the learning zone. You'll never learn anything new, or find your previously undiscovered skills and preferences. Get out of your comfort zone and do at least one small thing every day that challenges you.

I will learn to detect lost causes earlier

Perhaps even more important than recognizing a good opportunity is the ability to detect a deal that is a dead end. There are certain signs that you learn to see with time and experience. Don't grasp at every straw, don't put all your effort in every deal that comes your way. In many cases you will lose time and, even worse, money.

I will learn to communicate better and be more likeable to customers

A salesperson must be likable. This is because despite all technologies and modern gadgets, the human factor is irreplaceable and unique. People are much more likely to buy a product from a person they like. In fact, it's virtually impossible to get customers to accept an offer from someone who they find genuinely unlikable. This is why you should learn to deal with various types of people, look at everyone as an individual, and adjust to their personalities and behavior.

 

-mm-

    Čtyři předsevzetí, která by si měli obchodníci dát do nového roku 2025

    Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud chcete uspět v obchodě, například cílevědomost, pracovitost nebo sebevědomí. Nová doba ovšem přináší i nové požadavky. Pojďme si proto projít čtyři vlastnosti, které byste coby obchodníci u sebe v roce 2025 kultivovat a jejichž rozvoj si můžete dát jako předsevzetí do nastávajícího roku.

    Budu zvídavější a budu se dál vzdělávat

    Informací je ve 21. století všude více než dost. Ne všichni jsou však ochotni a schopni je dobře využívat. Podle článku na LinkedIn Pulse není možné bez přirozené zvědavosti a upřímného zájmu o daný produkt a obor. Volte si tedy oblast vašeho působení podle toho, co vás samotné zajímá, a v nadcházejícím roce si dejte vzdělávání a seberozvoj jako svou prioritu.

    Budu vystupovat ze své komfortní zóny

    Téma komfortní zóny je poslední dobou silně zprofanované. Má to ale svůj důvod. Pokud budete setrvávat v komfortní zóně neustále, nikdy se nedostanete do zóny učení, nic nového se nenaučíte a ani nenaleznete své dosud neobjevené dovednosti a preference. Vystupujte z komfortní zóny a každý den udělejte alespoň jednu malou věc, která pro vás bude výzvou.

    Naučím se rychleji rozpoznávat marné případy

    Možná ještě důležitější, než umět rozpoznat dobrou příležitost, je umět včas rozpoznat obchod, který nikam nevede. Existují určité znaky, jejichž rozpoznání si osvojíte po určitém čase a nabitých zkušenostech. Nechytejte se každého stébla a nejděte do všech obchodů naplno. U mnohých z nich totiž budete akorát ztrácet čas, a co hůř, i finance.

    Naučím se lépe komunikovat a působit na klienty sympaticky

    Prodejce musí být sympatický. I z toho důvodu, že i přes veškeré technologie a moderní postupy je lidský faktor stále nenahraditelný a jedinečný. Lidé mnohem pravděpodobněji koupí produkt od člověka, který jim je sympatický. Naopak je skoro vyloučeno, že přijmou nabídku někoho, kdo jim je vyloženě nesympatický. Naučte se proto vycházet s různými druhy lidí a přizpůsobujte se stylu jednání jednotlivých potenciálních klientů.

     

    -mm-

    Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn
    Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn Pulse