Four traits of long-term successful salespeople

Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků

Sales and business skills are in fact a combination of various personal traits, theory, hard work and experience. Without the right mind set, you will not be able to get far in sales. Here are four traits of those business people who are successful i sales in the long run.

Recognizing clients that are not worth the effort

As the Sales and Marketing website states, the ability to recognize a good opportunity is as important as the skill of quickly detecting a sale that is a dead end from the very beginning. Successful businesspeople are uncompromising and they are great in detecting when it is simply not worth it investing their time into certain projects or clients.

Always selling

Rich business people are those who never stop, and who see in every closed deal an opportunity for further business activities. You do not see successful businesspeople opening bottles of champagne when they manage to close a big sale because they are already working on other business activities or they think about how to further develop or use the deal they just made.

Quality beats quantity

Numbers and equations are important, but quality is even more important. If you offer quality products, quality customer care and you focus on „quality“ clients, you will be rewarded in the long run.

Selling to VIP clients

When it comes to clientele, successful business people know where they are headed and they focus on the most lucrative VIP clients. Not only will they close larger-volume deals with them, but prestigious clients are a good reference and there is a big change that they will make additional purchases of products/services as well.

 

 

-mm-

    Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků

    Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních vlastností, teorie, tvrdé práce a zkušeností. Bez správného nastavení mysli to ale v obchodě moc daleko nedotáhnete. Zde jsou čtyři vlastnosti, které mají ti obchodníci, kteří jsou v prodeji dlouhodobě úspěšní.

    Rozpoznání nelukrativních klientů

    Podle webu Sales and Marketing je schopnost rozpoznat dobrou příležitost stejně důležitá, jako schopnost rychle rozpoznat obchod, který je od počátku ztracený. Úspěšní obchodníci jsou nekompromisní a mají skvělý odhad v tom, kdy se jednoduše nevyplatí investovat čas do určitého projektu nebo klienta.

    Neustálý prodej

    Bohatí obchodníci jsou ti, kteří se nikdy nezastavují, a kteří v každém uskutečněném obchodě vidí odrazový můstek pro další obchodní aktivity. Úspěšné obchodníky nevidíte, že by bouchali šampaňské, když se jim podaří uzavřít velký obchod, protože již dávno pracují na dalších obchodních aktivitách, případně zvažují, jak dále rozšířit či využít právě uzavřený obchod.

    Kvalita vítězí nad kvantitou

    Čísla a počty jsou sice důležité, ale důležitější je kvalita. Jestliže dlouhodobě nabízíte kvalitní produkty, kvalitní zákaznickou péči a věnujete se nadstandardně „kvalitním“ klientům, budete v dlouhodobém horizontu štědře odměněni.

    Prodej VIP klientům

    Z hlediska klientely úspěšní obchodníci vědí, kam míří, a soustředí se na ty nejlukrativnější a nejvíce VIP klienty. Nejenže jsou schopni s nimi uskutečnit větší obchody, prestižní klientela navíc působí jako vynikající reference a je u ní velká šance, že si v budoucnu bude dokupovat další služby/produkty.

     

     

    -mm-

    Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management