Generation Z: selling successfully to young customers

Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Young people have always been and will continue to be bearers of the desire for change, innovation and revitalisation of old orders. During the past several years, their demands have played an important role in changes in customer service and overall interaction between companies and clients, as well as in the increasing use of AI. If you do business with young people and want to meet their expectations, you should focus on the following points within customer service.

Multiple communication channels

Millennials expect to be able to contact your company via various channels. According to a LinkedIn Pulse article, you should offer customers a whole range of ways of interacting with the company. If you still rely solely on the telephone, such an approach will not bring you much success with young people.

Online shopping

The digital revolution has brought changes to the ways we shop. Millennials are all for these new trends. For young people, the difference between having to visit a brick-and-mortar shop and receiving goods via mail or in digital format is so vast that it can significantly influence their decision on whether or not even to make a particular purchase.

Brands

Young clients care about brands. This is not just a matter of blind trust as young people often have enough time to research, get the opinions of others and talk about services with their peers. But when a brand proves to be a quality one, they are willing to stay loyal to it.

Open non-stop

Young customers are definitely not fans of the 9-to-5 opening hours of customer service. They expect services to be available non-stop. This is linked to their expectation of many things being automated and digitised, or that AI will be employed, so there will be no need for intervention from a real-life representative of the company.

 

-mm-

    Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

    Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků. Jejich požadavky hrají významnou roli v tom, proč se zákaznický servis a celková interakce mezi firmami a klienty změnily za posledních několik málo let, a také proč se čím dál víc využívá umělá inteligence. Pokud obchodujete s mladými lidmi a chcete dostát jejich očekávání, měli byste se v rámci zákaznického servisu zaměřit na následující body.

    Více komunikačních kanálů

    Mladí lidé očekávají, že se s vaší firmou budou moci spojit různými komunikačními kanály. Podle článku na LinkedIn Pulse byste měli nabídnout zákazníkům celou škálu způsobů, jak může probíhat interakce mezi vámi a klientem. Jestliže stále spoléháte pouze na telefon, u mladších ročníků moc úspěchů s tímto přístupem nesklidíte.

    Online nakupování

    Digitální revoluce přinesla změny i ve způsobu, jakým se nakupuje. A mladí těmto novým trendům vesel holdují. Rozdíl mezi tím, že si mají přijít do kamenného obchodu něco vyzvednout, a tím, že jim to přijde poštou nebo v digitální podobě, je pro mladší ročníky natolik velký, že může výrazně ovlivnit jejich rozhodnutí, zda nákup uskutečnit nebo ne.

    Značky

    Mladí klienti velmi dají na značky. Nejedná se přitom o slepé důvěřování, protože mladí lidé mají často čas dělat si rešerše, zjišťovat si názory ostatních, konverzovat o službách se svými vrstevníky. Jakmile se ale značka ukáže jako kvalitní, jsou ochotni ji být věrní.

    Non-stop provoz

    Mladší zákazníci rozhodně nejsou fanoušky pracovní doby zákaznického servisu od devíti do sedmnácti hodin. Očekávají, že vaše služby budou k dispozici non-stop. To je spojeno s tím, že očekávají, že celá řada věcí bude automatizovaná nebo digitalizovaná, případně bude využívat umělou inteligenci, a nebude tedy vyžadovat zásahy ze strany živých zástupců firmy.

     

    -mm-

    Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn
    Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn Pulse
    Štítky: Prodejní techniky