Are you going through a downturn in sales? Here is how to get back in the black

Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

A downturn is a common occurence in all sales professions and in all branches of business. The difference between a good and not-so-good businessperson isn't whether they have or don't have downturns (because everybody has them), but in how well they can handle the situation. Here are some time-tested pieces of advice on what you should do if your numbers are plummeting.

Learn something new

Innovation, getting ahead and personal development are the necessary fuel for success in business. According to a LinkedIn Pulse article, a period of downturn is a signal that you should focus on your personal development. Use this opportunity to learn something new, to try out new methods and to deepen your expertise.

Surround yourself with the right people

Your creativity and enthusiasm can be very much supported by being surrounded by energetic and creative people. Get out of your everyday routine, meet with people that inspire you (be it in your personal or professional life) and get back your lost motivation.

Dive into unpleasant activities

There certainly are things you know you should be doing but you postpone because you don't want to get into them. It could be updating your databases or contacting certain clients, but now is the time to get into these unpleasant activities.

Contact your current clients

Your current customers are often underutilized gold mines. Get in touch with your most important customers, make them happy by being interested in them, and at the same time you can find out if there is a potential with some of them to widen your current cooperation.

 

-mm-

    Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

    Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové výkyvy směrem dolů stávají (protože ony se stávají všem), ale v tom, jak dobře dovede daný obchodník s neuspokojivou situací naložit. Zde je několik osvědčených rad, co dělat, když vaše obchodní čísla spadnou dolu.

    Naučte se něco nového

    Inovace, posun a osobní rozvoj jsou nutnými pohonnými látkami úspěchu v obchodě. Podle článku na LinkedIn Pulse je období útlumu právě signálem, že byste se měli věnovat svému vlastnímu rozvoji. Využijte proto příležitosti a naučte se něco nového, zkuste nové metody a prohlubte svoji expertizu v určité oblasti.

    Obklopte se těmi správnými lidmi

    Vaši kreativitu a nadšení dovede velmi výrazně podpořit to, že jste obklopeni energickými a kreativními lidmi. Vystupte proto ze svých každodenních rutin, setkejte se s lidmi, kteří vás inspirují (ať už v osobním nebo profesním životě) a získejte tak zpět ztracenou motivaci.

    Pusťte se i do neoblíbených aktivit

    Jistě existují věci, které víte, že byste měli dělat, ale odkládáte je z toho důvodu, že se vám do nich nechce. Ať už se jedná o aktualizaci databází nebo kontaktování určitých klientů, teď nastal čas, kdy byste se měli pustit do těchto nepříjemných aktivit.

    Zkontaktujte vaše současné klienty

    Vaši současní klienti jsou často nevyužitým zlatým dolem. Spojte se opět s vašimi nejvýznamnějšími klienty, udělejte jim radost, že se o ně zajímáte, a zároveň tak můžete zjistit, jestli se u některých nenachází obchodní potenciál k rozšíření stávající spolupráce.

     

    -mm-

    Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn
    Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn Pulse
    Štítky: Prodejní techniky