-bb-
Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš přístup robotickým. Udělejte krok zpět a podívejte se na svůj mailing očima příjemce, je na čase oprášit své dovednosti. Přečtěte si pět strategií, jak učinit z e-mailu efektivní nástroj pro zapojení zákazníků.
Nic nezabije první dojem víc, než když selžete v základech. Pravopisné chyby, chybějící slova a další gramatické problémy – tyto chyby upozorňují na nedostatek pozornosti k detailům nebo obecný nedostatek zájmu. Udělejte si čas a nahlas si přečtěte své e-maily a všimněte si těchto zjevných chyb.
Šablony jsou skvělé, ale jsou předvídatelné a průhledné. Je důležitější než kdy jindy ukázat, že rozumíte výzvám svého potenciálního zákazníka, takže buďte osobní. Trvá nějakou dobu, než prozkoumáte své příjemce a pochopíte jejich svět. Personalizace již nelze předstírat. Udělat si čas na přizpůsobení e-mailu zahrnuje využití jejich oborového jazyka a přizpůsobení se potřebám.
Nesnažte se zákazníky oklamat zavádějícím předmětem zprávy. Narušíte tak důvěru. Chcete-li získat užitečné tipy, jak tvořit předmět zprávy, použijte jednoduše internet. Naleznete zde řadu skvělých tipů a doporučení, jak tvořit toto úvodní sdělení.
Je snadné se vzdát, když někdo neodpoví po jednom nebo dvou e-mailech. Někteří prodejci se rozhodnou vytrvat a propadnou zasílání stále stejných mailingů po celé týdny nebo měsíce. Zákazníky tím akorát podráždí. Místo toho uvažujte následovně. Váš první e-mail by měl být stručný, ale poučný a měl by být výzvou k akci. Pokud nedostanete odpověď, může být standardní i váš druhý e-mail, ale zkraťte jej. Pokud stále neobdržíte reakci, pošlete třetí mail a tentokrát zapojte pro odlehčení humor. Můžete tím získat víc než jen prostou odpověď.
Pokud prodáváte služby, které vyžadují přímou podporu obchodního zástupce, zákazníci očekávají, že si u vás budou moci snadno zarezervovat schůzku online a podle svých vlastních podmínek. Nabídněte tuto možnost například formou interaktivního odkazu z mailu do plánovacího kalendáře. Vaše konkurence už to tak dělá. Tak proč vy ještě ne?
-bb-