If you don't create a personal profile, you lose a great opportunity to reach your target customers.
If you want to make a good impression on potential customers who open your profile, don't just have a blank page. Fill in as much information as possible about yourself, including what you can offer your clients. Do not forget to use a professional photo.
LinkedIn groups offer opportunities to build contacts with people in your field, follow current trends and to present yourself as an industry expert. So choose groups focused on topics that interest you professionally.
The purpose of a discussion is to talk about certain issues and share ideas and tips. Members of the groups you join are definitely not waiting for you to start sharing posts about how great you are and what great services you offer. This is the fastest way to be labelled a spammer and expelled from the group. Follow the 80/20 rule - share 80% of the content about relevant topics and 20% about you.
Not only in groups, but also when publishing updates for your contacts, keep to the rule of not publishing purely promotional content. Try writing about people other than yourself and offer useful content, for example on how to deal with certain problems. Add links to your website for interested readers to find more information.
-kk-
Profesní sociální síť LinkedIn není jen užitečným nástrojem pro budování kontaktů či osobní značky. Je také vhodnou platformou pro B2B marketing, zejména pokud podnikáte v oboru poskytování služeb. Chcete-li však v tomto směru uspět, dávejte si pozor na následující chyby, na které upozornil server socialmediatoday.com.
Tím se sami připravujete možnost oslovení cílových zákazníků. Začněte tedy tím, že si založíte osobní profil.
Chcete-li udělat dobrý dojem, potenciální zákazník, který si otevře váš profil, by neměl vidět jen prázdnou stránku. Vyplňte o sobě co nejvíce informací včetně toho, co můžete nabídnout klientům. Nezapomeňte ani na profesionální fotografii.
Diskusní skupiny na síti LinkedIn vám nabízejí příležitost navázat kontakt s lidmi z oboru, sledovat aktuální trendy a také se prezentovat jako odborník. Vyberte si proto skupiny věnované tématům, která vás zajímají.
Smyslem diskusí je mluvit o určitých problémech, sdílet názory a tipy. Členové odborných skupin rozhodně nečekají na to, až je začnete zásobovat příspěvky o tom, jak jste skvělí a jaké služby nabízíte. To je nejrychlejší cesta, jak být označen za šiřitele spamu a ze skupiny vyloučen. Řiďte se pravidlem 80/20 – 80 % obsahu o relevantních tématech, 20 % o vás.
Nejen ve skupinách, ale i v tom, co zveřejňujete jako aktualizace pro své kontakty, platí pravidlo nezveřejňovat čistě reklamní obsah. Zkuste psát i o jiných lidech a nabízet obsah, který bude užitečný například pro řešení určitých problémů. Přidejte odkazy na váš web, kde zájemci najdou více informací.
Praktického průvodce marketingem na síti LinkedIn od firmy Hinge Marketing si můžete stáhnout zde.
-kk-