TikTok has a new guide to help brands make better use of its tools

TikTok představuje nového průvodce, který značkám pomůže lépe využívat jeho nástroje

The new Tutorials platform provides lessons on how to use different tools to help brands maximize the benefits of their presence on the TikTok social network.

The platform promises to help companies:
• spread the story and message of their brand,
• better understand how consumers use the network,
• Understand basic metrics.

The offer also include overviews of various TikTok tools and functions, to which you have access via e-mail registration.

The whole program is similar to the Blueprint courses from Facebook and the "Flight School" from Twitter. It includes all the key elements to make the best use of that social platform. This could certainly be a benefit for the network and companies in the future. More and more brands are trying to penetrate this new, dynamically evolving online medium in order to maximize its reach, especially among younger viewers.

TikTok has been facing some problems in local markets in recent months. However, it is likely that it will eventually find a way to keep the application running, which should be a clear signal for companies - stay alert.

 

-bb-

    TikTok představuje nového průvodce, který značkám pomůže lépe využívat jeho nástroje

    Nová platforma Tutorials poskytuje lekce o tom, jak používat různé nástroje, aby pomohla značkám maximalizovat užitek z jejich přítomnosti na sociální síti TikTok.

    Platforma slibuje pomoci firmám:

    • s šířením příběhu a poselství značky,
    • lépe porozumět, jak spotřebitelé síť využívají,
    • pochopit základní metriky.

    Součástí nabízených nabídky jsou také přehledy různých nástrojů a funkcí TikTok, ke kterým máte přístup prostřednictvím registrace přes e-mail.

    Celý program je podobný kurzům Blueprint od Facebooku a „Flight School“ od Twitteru. Zahrnuje všechny klíčové prvky, jak co nejlépe využít danou sociální platformu. To by určitě mohlo být pro síť i firmy do budoucna přínosem. Stále více značek se totiž snaží proniknout do tohoto nového dynamicky se rozvíjejícího online média, aby maximalizovalo svůj dosah, zejména u mladších diváků.

    TikTok se v posledních měsících potýká s určitými problémy na lokálních trzích. Je však pravděpodobné, že nakonec nalezne způsob, jak udržet aplikaci v chodu, což by mělo být pro firmy jasným signálem – zůstat ve střehu.

     

    -bb-

    Zdroj: Social Media Today - odborný web zaměřený na sociální sítě
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Social Media Today