• Avoid assuming that forecasting software always knows best.
• Experiment with different prediction methods to see which one works best for your contact center.
• Improve communication with other departments and gain an understanding of how their activity affects contact volumes.
• Even proven planners do not offer 100% forecast accuracy.
Even if you have done all the necessary planning, sometimes you will still be confronted with unplanned absences or unexpected crises. In such cases, it is best to include, for example, gamification techniques as an incentive for employees or suitable incentives for leisure activities that strengthen the team.
By reducing absenteeism, you can better implement your plan to meet your target service level.
One way to reduce absenteeism while increasing employee engagement is to give consultants the ability to manage their own plans. This can be achieved by introducing automatic scheduling technologies.
Within the thresholds set by managers, consultants with the right coaching will soon be able to postpone breaks or lunches to accommodate sudden emergencies or a co-worker's illness without excessive stress. All of this can be accomplished while maximizing the level of service.
-bb-
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.
Přečtěte si další tři tipy pro vaší praxi.
Velké odchylky v délce trvání zpracování znesnadňují plánovačům pracovních sil vytváření plánů. Některým poradcům trvá zodpovězení stejných typů kontaktů dvakrát tak dlouho. Proč jsou ale doby zpracování poradce tak odlišné? Existuje celá řada důvodů, včetně variací schopností budovat vztah, znalostí systému a mezer v koučování.
Samozřejmě nemůžete tlačit na poradce, aby snižovali průměrnou dobu vyřízení hovoru, protože se to může negativně odrazit na jejich chování k zákazníkům. Můžete však analyzovat, co se těmto poradcům daří dělat dobře, pokud jde o průměrný čas vyřízení hovoru a spokojenost zákazníků a dále je koučovat a rozvíjet.
Nejlepší způsob, jak maximalizovat úroveň služeb, je přesně předpovědět objemy kontaktů. Naštěstí existuje spousta způsobů, jak zvýšit přesnost předpovědi, například:
I když jste provedli všechna nezbytná plánování, stále budete - občas - konfrontováni s neplánovanou absencí nebo neočekávanými krizemi. V takových případech se osvědčuje zapojit například techniky gamifikace jako pobídku pro zaměstnance nebo vhodné pobídky i pro volnočasové aktivity, které utuží kolektiv.
Snížením absencí můžete lépe realizovat svůj plán tak, aby splňoval vaši cílovou úroveň služeb.
Jedním ze způsobů, jak snížit absenci a zároveň zvýšit angažovanost zaměstnanců, je dát poradcům možnost spravovat své vlastní plány. Toho lze dosáhnout zavedením technologií automatického plánování.
V rámci prahových hodnot stanovených manažery budou konzultanti se správným koučinkem brzy umět přesunout doby přestávek nebo obědy tak, aby vyhověli náhlým mimořádným událostem nebo nemoci kolegů bez přemíry stresu. To vše při maximalizaci úrovně služeb.
-bb-