B2B sales over the phone: How to find motivation

B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Using the telephone as a sales tool is a must for most business sectors. Approaching prospects via telephone is still one of the most efficient methods of prospecting. Many businesspeople are, however, reluctant to call, they do not like calling and they keep postponing making calls, doing other things instead. How can you accept calling as a necessary part of business and how can you overcome your natural distase for picking up the phone and calling strangers? 

Set goals

As a LinkedIn article states, it is important to set goals. Determine what targets you want to reach, take your current conversion rate and then count how many calls you have to make every day. 

Reserve a time

Some businesspeople do other activities and sometimes put the phone calls in between them. A better, more convenient way is to schedule time for calling every day and spend this time on calling only. 

Be happy, even about rejection

People often fear rejection; however, you must see it differently. Even a "no" from a prospect is a form of success, because it means you explored a dead end that would otherwise stay unknown. Rejection has always been and will always be a part of sales, and the more you hear it, the more deals you will eventually close.  

Hand in reports

To keep yourself motivated to make calls, and stop worrying about falling behind your schedule, tell one of your colleagues or superiors about your goals and then report your calls to them. Choose someone you respect so that it would bother you if that person saw that you aren't fulfilling your resolution.

 

-mm-

    B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

    Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování klientů přes telefon je stále jednou z nejúspěšnějších metod akvizice nové klientely. Mnozí obchodníci se však zdráhají telefonovat, často se jim nechce a telefonáty neustále odkládají a dělají jiné, zástupné věci. Jak přijmout telefonování jako nutnou součást obchodu a překonat svoji přirozenou nechuť zvednout telefon a volat cizím lidem?

    Nastavte si cíle

    Jak uvádí článek na LinkedIn, je nutné nastavit si pevné cíle. Řekněte si, jakých chcete dosáhnout objemů obchodů, vezměte si vaši současnou úspěšnost a nakonec si vypočítejte, kolik telefonátů denně musíte udělat.

    Vyhraďte si čas

    Někteří obchodníci dělají jinou činnost a tu občas "prokládají" telefonáty. Lepší a zdaleka příjemnější metodou je ale vyhradit si určitý čas na telefonování každý den a tento čas strávit pouze a jenom telefonováním.

    Mějte radost i z neúspěchu

    Lidé se často bojí odmítnutí. Vy ovšem musíte začít odmítnutí chápat jinak. I "ne" ze strany klienta je vlastně úspěch, protože se jedná o prozkoumání slepé uličky, která by jinak zůstala neznámá. Odmítnutí vždy patřilo a bude patřit k obchodu a čím více odmítnutí uslyšíte, tím více obchodů nakonec uzavřete.

    Podávejte někomu reporty

    Abyste měli motivaci dále telefonovat a báli se zůstat pozadu za svým plánem, svěřte se se svými cíli někomu z kolegů nebo nadřízených a podávejte mu následně reporty o vašich telefonátech. Někomu, koho si vážíte, a u koho by vás mrzelo, kdyby viděl/a, že neplníte svoje předsevzetí.

     

    -mm-

    Zdroj: LinkedIn - největší světová profesní sociální síť
    Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn