Do you want to have loyal and happy clients? Here are 5 things you can do to achieve that

Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

There is no simple guide to how to be successful among your competition. Those firms that are successful and keep growing are able to combine several factors together and they are able to offer services that exceed those of their competition. However, there are five basic things that we can say you have to offer to your clients so that they do not leave you for your competition – and we will describe these five things to you in today's article.

High-quality services or other product

As SalesForce blog states, product quality is the keystone. Even the best marketing, sales techniques or customer service cannot keep your company in “green numbers” if the product you are offering is of low quality or if its real value is significantly disproportionate to its price.

Multi-channel support

There cannot be just one channel used for communication within customer service. Current clientele is used to a so-called “omnichannel” customer service, i.e. service that works with numerous channels that clients can choose from based on what is the most convenient option in the given situation.

Anticipating problems

Quality customer service does not just solve problems but does its best to anticipate them. It searches loopholes in the provided services and automatically offers patches for these problems. It informs clients in advance about potential risks and makes sure regularly that everything is alright.

Personalization

Adjusting the product to the needs of the individual clients is a crucial, almost automatic request. Let clients put together their own, personal, ideal product.

Loyalty bonuses

If someone is a long-term customer of your company and they have already invested a lot in your business partnership, it is expected that you will offer them some loyalty bonuses. There is nothing that can make long-term customers upset like offering better bonuses to new clients than to loyal ones.

 

-mm-

    Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

    Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy dokáží umně skloubit celou řadu faktorů, díky čemuž dovedou nabídnout klientům služby, které převyšují jejich konkurenci. Lze ale jmenovat pět základních věcí, které musíte klientovi nabídnout, aby vás neopustil k vaší konkurenci – a právě těchto pět věcí vám prozradíme v dnešním článku.

    Kvalitní služby či produkt

    Jak uvádí blog SalesForce, základním kamenem je kvalita produktu. I sebelepší marketing, prodejní techniky či zákaznický servis nedovedou udržet firmu v „zelených číslech“, pokud je produkt, který nabízí, nekvalitní nebo jeho reálná hodnota výrazně neodpovídá jeho ceně.

    Podpora na více kanálech

    Komunikační kanály zákaznického servisu se nesmí omezovat pouze na jeden. Dnešní zákazníci jsou zvyklí na tzv. „omnichannel“ servis, tedy zákaznický servis pracující s vícero kanály, mezi kterými si mohou vybrat ten nejvhodnější pro danou situaci.

    Předcházení problémům

    Kvalitní zákaznický servis neřeší pouze problémy, ale snaží se jim za každou cenu předcházet. Vyhledává potenciální díry v poskytnutých službách a zdarma a automaticky nabízí záplaty. Předem klienty informuje o možných rizicích a pravidelně se u zákazníků informuje, že je vše v pořádku.

    Personalizace

    Upravení produktu individuálním potřebám klientů je v dnešní době zásadní, až automatický požadavek. Dejte zákazníkům možnost sestavit si jejich vlastní ideální produkt.

    Věrnostní benefity

    Jestliže je někdo vaším zákazníkem dlouhodobě a již do vašeho obchodního partnerství hodně investoval, předpokládá se, že mu jako věrnému klientovi nabídnete určitá zvýhodnění. Nic nedovede dlouhodobé klienty odradit více než to, když noví klienti získávají větší benefity, než jakým se dostává věrným zákazníkům.     

     

    -mm-

    Zdroj: SalesForce Blog - blog na stránkách společnosti SalesForce
    Zobrazit přehled článků ze zdroje SalesForce Blog