Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky

Five worst mistakes you can make in customer service

Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou poskytované zákaznické péče. Jestliže se dopustíte na klientovi některé z následujících věcí, navždy si tím můžete pošramotit vaši reputaci a téměř najisto o daného zákazníka přijdete. Zde je pět nejhorších prohřešků zákaznické péče.

Tento seznam přinesl server CustomerThink.com.

Neschopnost přiznat chybu

Firma by se měla z chyb poučit a zákazníka, který na nějakou chybu upozorní, naopak odměnit. Společnosti neschopné uznat chybu mají lidé obzvlášť v nelibosti.

Lhaní

Lhát zákazníkovi prostě a jednoduše nikdy nesmíte, protože tak navždy ztratíte důvěryhodnost.

Špatné zacházení se zaměstnanci

Mnozí zaměstnavatelé silně podceňují, do jaké míry klienti vnímají, jak se daná firma chová se svým zaměstnancům.

Rasismus, sexismus nebo extremismus

Jakýkoliv projev výše uvedených nepřijatelných postojů znamená navždy konečnou pro velké množství klientů.

Porušení soukromí

Vypuštění nebo ztráta citlivých dat, porušení práva na soukromí jednotlivce, nepřípustný zásah do soukromí klientů. To vše je dnes již velmi citlivé téma, které mnozí lidé vnímají velmi silně.

 

-mm-

Five worst mistakes you can make in customer service

Generally speaking, client satisfaction is in large part influenced by the quality of customer service. If you expose your clients to any of the following mistakes, you might damage your reputation forever and you will almost certainly lost the customer. Here are five worst mistakes you can make in customer care.

This list was published by the website CustomerThink.com.

Inability to concede you made a mistake

A company should learn from mistakes and it should praise the client who points them out. People hate it when companies are unable to admit they made a mistake.

Lying

Simply put, you can never lie to a customer, otherwise you will lose credibility forever.

Mistreating employees

Many employers severely underestimate the extent to which clients are sensitive to the ways the company treats its employees.

Rasism, sexism and extremism

Any forms of expression of the above are unacceptable, and means losing a large number of clients forever. 

Violation of privacy

A leak or loss of sensitive information, violating the right to privacy and inadmissible interference with privacy are all very sensitive topics these days and people take them very seriously.

 

-mm-

Article source CustomerThink - US website focused on customer care