How to create a good subject line

Jak vytvořit dobrý předmět reklamního e-mailu

Great content is useless without good promotional strategy. Whether you send e-mail to your customers or try to get your story to media, the subject line of your message is what the receiver sees first, and what really matters. If you want to catch the attention of the person on the other end, you have to learn how to write one properly. A poorly written subject line may lead to an unread message. Prdaily.com described how to create an attention-getting subject line.

1) Brevity

The subject of your message should be reasonably short, otherwise is will discourage readers from the very beginning. A good rule is that it should be about ten words. On the other hand, a subject line that is too short may be seen as click bait or sloppy work. If you are not able to say it in ten words, you can add a few words.

2) Information-based

Do not add any extra information that is not useful. Only write about clear and important information. If your message is about a study, you can put in statistics related to the study. There is no need to be funny or excessively personal. On the other hand, do not overwhelm the receiver with data without context. Do not forget to emphasize the key information of your email.

3) Mention your contacts

References to your previous business partners may ease your way to someone opening and reading your e-mail. The person who reads through messages will probably react to a familiar name. However, this tactic may not always work because the receiver may not know your contacts.

4) Show off at the very beginning

As mentioned above, the subject of your message is what the receiver will see first. So your successes should be the first thing you write about. If you work with key words, use words such as exclusive of raw data, and so you quickly convey the content of your message.

-ka-

    Jak vytvořit dobrý předmět reklamního e-mailu

    Skvěle vytvořený obsah je vám k ničemu, když mu chybí dobrá propagační strategie. Ať už píšete e-mail zákazníkovi nebo se snažíte dostat do médií článek, předmět vaší zprávy je to, co příjemce uvidí jako první a co hraje rozhodující roli. Chcete-li na sebe strnout pozornost, musíte na tvorbě předmětů vašich zpráv zapracovat. Špatný předmět e-mailu totiž může znamenat, že vaše zpráva zůstane nepřečtena. Jak vytvořit poutavý předmět popsal Prdaily.com

    1) Stručnost

    Předmět vaší zprávy by měl být přiměřeně krátký, jinak odradí hned na začátku. Držte se pravidla nepřekračovat délku deseti slov. Na druhou stranu přehnaně krátký předmět může být vnímán jako laciná návnada nebo prostě jako nedostatečně dokončená práce. Pokud tedy nejste schopni deseti slovy vyjádřit to co potřebujete, můžete přidat pár slov navíc.

    2) Informační plnost

    Nepřidávejte žádnou omáčku navíc, ale pouze jasné informace. Pokud se obsah vašeho e-mailu věnuje studii, přidejte statistiku z ní. Není potřeba snažit se být vtipný ani přehnaně osobní. Na druhou stranu se nesnažte příjemce utopit v datech, která nejsou dána do souvislostí. Nezapomeňte zdůraznit klíčové poselství vaší zprávy.

    3) Zmiňte své kontakty

    Reference na vaše předchozí spolupracovníky vám může usnadnit cestu k otevření a přečtení e-mailu. Člověka, který bude pročítat e-maily, taková informace pravděpodobně zaujme. Tato taktika však nemusí fungovat vždy, dotyčný například vaše kontakty nemusí znát.

    4) Předveďte se hned na začátku

    Jak již bylo řečeno, předmět vaší zprávy je to, co příjemce uvidí jako první. Proto vaše úspěchy naznačte hned v úvodu zprávy. Pokud pracujete s klíčovými daty, použijte slova jako exkluzivní nebo tvrdá data. Rychle tak vyjádříte, co má příjemce od zprávy očekávat.

    -ka-

    Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily
    Štítky: Internet