This free application gives you up to 10 GB of free storage space. Like Google Drive, it also has flexible pricing plans, but the interesting thing is that in its plan, it offers unlimited storage for small and medium-sized companies, which is available at a fairly affordable price. With features like file sharing, assigning tasks to team members, comments, and real-time alerts whenever a file changes, this is a great choice for teams.
Dropbox
Dropbox is one of the oldest cloud sharing applications on the market, loved by teams of all sizes. It also offers flexible pricing plans that include a free version with 2 GB of free data storage and paid programs that offer unlimited data storage. Advanced file security and recovery options make it a highly powerful and secure tool for storing your team's data.
With the right combination of strategies and tools, you can inspire your team to collaborate and achieve great results (not only) on social networks.
-bb-
V předchozím článku jsme hovořili o několika jednoduchých tipech, jak posílit vaši týmovou práci v rámci týmu. V aktuálním článku se zaměřme na nástroje, které vám mohou pomoci dosáhnout společného cíle.
Tyto nástroje jsou rozděleny do několika kategorií, z nichž všechny jsou nedílnou součástí práce v týmu sociálních sítí.
ProofHub
Nástroj pomáhá manažerům udržet kontrolu nad prací jejich týmů, úkoly, kampaněmi a udržet komunikační linku. Snadno použitelné rozhraní zajišťuje, že se týmy sociálních sítí mohou sladit se strategií a plány bez potíží. Nástroj nabízí vyhrazený prostor pro diskuse v reálném čase a vestavěnou chatovací aplikaci. Má také online nástroj kontroly pravopisu pro kontrolu návrhových souborů, sdílení zpětné vazby a jejich ověřování. Můžete integrovat navíc i aplikace, které váš tým již používá, jako je Google Drive, OneDrive, Dropbox a Box, abyste měli na jednom místě. Cena za program není účtována v současnosti podle jednotlivých uživatelů, a tak je nástroj vhodný i pro rostoucí týmy.
Asana
Asana je další populární software pro správu projektů, který milují týmy sociálních sítí. Zjednodušuje správu pracovního toku tím, že nabízí týmům časové osy projektu, takže můžete sledovat, jak vaše kampaň postupuje. Místo nativních funkcí nabízí Asana velké množství integrací, což z ní činí vysoce flexibilní nástroj. I když nabízí bezplatnou verzi, funkce jsou v tom poměrně omezené, což je docela pochopitelné.
Trello
Trello je vizuální nástroj pro správu projektů, který se při správě úkolů a projektů opírá o barevné plochy, což z něj dělá snadný a nekomplikovaný nástroj pro týmy. Je to jeden z nejpopulárnějších nástrojů pro správu projektů na trhu. Na tyto plochy můžete přidávat úkoly, přidávat značky, přiřazovat je členům týmu a snadno přidávat vlastní pole. Snadné plánování s jednoduchou funkcí přetažení je velmi intuitivní. Jednou z nejzajímavějších věcí v Trellu je jeho integrovaný automatizační nástroj Butler, který vám umožňuje automatizovat předvolby pomocí pravidel založených na pravidlech. Trello má bezplatnou verzi, ale pro pokročilé funkce musíte přepnout na placené plány.
Google Hangouts
Google Hangouts nabízí dnes asi nejjednodušší způsob, jak udržet komunikaci vašeho týmu na jednom místě. Vše, co potřebujete, je účet Google, abyste mohli tuto aplikaci začít používat. Tato bezplatná aplikace vám umožňuje chatovat individuálně, vést skupinové konverzace i audio a videohovory. Je snadno použitelná a do chatu ve službě Hangouts můžete přidat až 150 členů – do videohovoru až 25 členů.
Zoom
Zoom je jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro schůzky virtuálních týmů. Setkání, webináře, konferenční místnosti, telefonní systémy – Zoom nabízí vše, co tým sociálních médií potřebuje pro efektivní komunikaci a spolupráci. Můžete provádět soukromý chat, zaznamenávat své virtuální schůzky pro budoucí použití a sdílet obrazovky. Přestože v souvislosti s aplikací byly vzneseny obavy o bezpečnost a zabezpečení dat, můžete snadno procházet nastavení zabezpečení, abyste těmto obavám zabránili.
Slack
Zjednodušuje týmovou komunikaci pomocí funkcí, jako jsou oznámení v reálném čase, diskusní vlákna a vyhledávání. Kromě toho, že je to jednoduchý komunikační nástroj, nabízí také pokročilé funkce pro správu úkolů a týmovou spolupráci. Existuje spousta integrací, které spojují vše, co tým sociálních sítí potřebuje, aby spolupracoval a zůstal produktivní. Základní verze je zdarma a pokročilé verze jsou účtovány na základě jednotlivých uživatelů.
Disk Google
Nástroj ideální nejen pro kreativní týmy. Díky němu můžete ukládat soubory, sdílet je v týmu a efektivně spolupracovat na vašich souborech a dokumentech. Nabízí flexibilní ceny založené na úložné kapacitě, takže si můžete vybrat podle požadavků svého týmu. Díky možnosti vytvářet složky, sdílet je s ostatními a díky rychlému vyhledávání je snadné udržovat vše v pořádku. Týmy nemusí při práci ztrácet čas hledáním souborů a dokumentů, takže jsou produktivnější a efektivnější.
Box
Bezplatná aplikace, která vám poskytne až 10 GB volného úložného prostoru. Stejně jako Disk Google má také flexibilní cenové plány, ale zajímavou věcí je, že ve svém plánu nabízí neomezené úložiště pro malé a střední společnosti, které je k dispozici za docela dostupnou cenu. Díky funkcím, jako je sdílení souborů, přiřazování úkolů členům týmu, komentáře a upozornění v reálném čase, kdykoli dojde ke změně souboru, je týmová spolupráce skvělou volbou pro týmy.
Dropbox
Dropbox je jednou z nejstarších aplikací pro cloudové sdílení na trhu, kterou milují týmy všech velikostí. Nabízí také flexibilní cenové plány, které zahrnují bezplatnou verzi s 2 GB datového úložiště zdarma a placené programy, které nabízejí neomezené datové úložiště. Pokročilé možnosti zabezpečení a obnovení souborů z něj činí vysoce výkonný a bezpečný nástroj pro ukládání dat vašeho týmu.
Se správnou kombinací strategií a nástrojů můžete svůj tým inspirovat ke spolupráci a dosáhnout skvělých výsledků ve spolupráci (nejen) na sociálních sítích.
-bb-
Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele