3 time-proven techniques that will improve your business results immediately

3 ozkoušené techniky, díky kterým ihned vylepšíte své obchodní výsledky

Are you trying to improve your business results? Are you a beginner or an experienced salesperson trying to find a way to achieve more in the business world? There are old methods and truths that are still valid and have not lost any of their effectiveness. Here are three old-school techniques that are time-proven and can still help you improve your sales results.

Practicing in front of a mirror

Practicing your speech, appearance and sales presentation in front of a mirror is a very efficient way to uncover the weaknesses in what you say and to improve your overall communication and presentation skills. The only reason people do not use this learning technique much are the unpleasant feelings and embarrassment that every person feels when they start talking to themselves in the mirror. However, if you can overcome these feelings, you will turn practicing in front of a mirror into a useful tool that will improve your script and the way others see you.

Goals and plans written down on paper

According to The Balance, it is surprising how many people do not have their goals written down. Every person (and especially every salesperson) should determine what their aims are and prepare their plan, including the partial steps that will lead them to their goal. However, if your vision is only vague ideas in your head, they can't actually be achieved. This can be compared to the results of simply putting your goals down on paper. Don't only write down your business goals, include personal goals as well. Define the partial steps on the path towards them and write down this list so that you have it in front of you at all times to motivate you.

Record your presentations and calls

You can get very good feedback on how you sound and the impression you give over the phone by recording your calls and presentations and  listening to them. In this way, you can analyze your speech and the strengths and weaknesses of your conversation. Due to the fact that you will most likely not be legally able to record and listen to your calls with prospective clients, you should hold mock meetings and calls with your colleagues, and record and analyze these recordings.

 

-mm-

    3 ozkoušené techniky, díky kterým ihned vylepšíte své obchodní výsledky

    Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený prodejce a pokoušíte se najít způsob, jak dosahovat vyšších cílů v obchodním světě? Protože existují staré metody a pravdy, které nic neztratily na své pravdivosti a efektivitě, přinášíme vám tři techniky ze staré školy, které jsou prověřené časem a které mohou stále i vám pomoci vylepšit vaše prodejní výsledky.

    Trénování před zrcadlem

    Trénovat svůj projev, vzezření a prodejní prezentaci před zrcadlem je velmi účinný způsob, jak odhalit slabé stránky vašeho projevu a jak celkově zlepšit vaše komunikační a prezentační dovednosti. Jediný důvod, proč lidé tuto učební techniku příliš nevyužívají, jsou nepříjemné pocity a stud, které každý člověk běžně pociťuje, když na sebe začne před zrcadlem mluvit. Pokud ale tuto počáteční nechuť překonáte, získáte v tréninku před zrcadlem užitečný nástroj, jak vylepšit váš celkový projev a to, jak na ostatní působíte.

    Cíle a plány sepsané černé na bílém

    Podle The Balance je až s podivem, kolik lidí nemá svoje cíle nikde sepsané. Každý člověk (a především každý obchodník) by měl mít pevně dané mety, ke kterým směřuje, a vypracovaný plán a dílčí úkoly, jak se k tomuto cíli dostat. Pokud ale zůstanou vaše vize pouze vágními představami ve vaší hlavě, budou se vám zhmotňovat mnohem složitěji, než když si své cíle jednoduše sepíšete. Napište si nejen své obchodní, ale i osobní cíle přehledně na papír, definujte dílčí mezistupně vaší cesty a pověste si tento seznam tak, abyste jej měli stále na očích a mohli se touto vizí motivovat.

    Nahrávání prezentace a hovorů

    Velmi dobrou zpětnou vazbu na to, jak zníte a jak působíte přes telefon, získáte tím, že si budete nahrávat své hovory a prezentace a následně si je budete pouštět. Tímto způsobem můžete analyzovat nejen váš projev, ale i silné a slabé stránky vaší konverzace. Protože není z právního hlediska zpravidla možné nahrávat si a pouštět si vaše rozhovory s potenciálními klienty, nahrávejte si obchodní schůzky a hovory na zkoušku s vašimi kolegy a analyzujte tyto nahrávky.

     

    -mm-

    Zdroj: The Balance - americký server zaměřený na peníze a kariéru
    Zobrazit přehled článků ze zdroje The Balance
    Štítky: Prodejní techniky