-mm-
Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často není tak důležitý, jako to, jak svou nabídku formulujete. Zde jsou čtyři tipy, jak s klientem mluvit během obchodní schůzky a jak klientovi podat svoji obchodní nabídku tak, aby ji neodmítnul.
Tyto tipy přinesl blog společnosti HubSpot.
Ideálním způsobem, jak zajistit, aby se klient dovedl s nabídkou co nejvíce ztotožnit, je uvádět při komunikaci během obchodní schůzky konkrétní příklady. Například příběhy vašich jiných zákazníků.
Možná se vám zdá, že používáním odborných výrazů zníte profesionálněji a chytřeji, ale svou nabídku připravit bez jakýchkoliv složitých, odborných slov a žargonu, a to tak, aby jí klient rozuměl. Ne nadarmo se říká, že největší odborníci ve svém oboru dovedou i složité věci vysvětlit jednoduše.
Vaše nabídka musí být zcela konkrétní. To, co nabízíte, musíte vztáhnout přímo na klienta, aby si uvědomil, jaké benefity on konkrétně může z vašeho řešení mít.
Buďte připraveni na to, že klientovi se některé aspekty nabídky nebudou líbit. Řešte všechny pochybnosti klienta a vyvraťte je. A to se týká i těch nevyřčených.
-mm-