Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala mantra. Tak proč zahazovat tradiční média a marketingové kanály?…
Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu…
Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho…
Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům…
Něco tak malého, jako je pouhá slovní asociace, může váš brand dostat…
Barvy je třeba volit opatrně. Dopad odstínů, které zvolíte pro své…
Podle nové studie společnosti ZenithOptimedia Advertising Expenditure…
V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají…
Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o…
Mobilní marketing příští rok předstihne příjmy z reklamy v tištěných…
Jak se odlišit od konkurence? Jak přesvědčit zákazníky, že váš produkt je…