Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a nespoléhají na reklamu. Hovoří se o nich často v tisku a zvou se na odborné konference.…
Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…
Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…
Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…
I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…
Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…
Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…
Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…
Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…