Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích

Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a nespoléhají na reklamu. Hovoří se o nich často v tisku a zvou se na odborné konference.…

Jak si vede Do-Not-Call Registry

Jak si vede Do-Not-Call Registry

Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…

Příprava na rozhovor s médii

Článek v rámci předplatného Příprava na rozhovor s médii

Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…

Budování strategické empatie

Článek v rámci předplatného Budování strategické empatie

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…

Newsletter jako strategický nástroj

Newsletter jako strategický nástroj

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…

Pravda o ceně samoobsluhy

Pravda o ceně samoobsluhy

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…

Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

Článek v rámci předplatného Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Článek v rámci předplatného Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…

Trefa do barevného

Článek v rámci předplatného Trefa do barevného

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky…

Úskalí marketingu v reálném čase

Článek v rámci předplatného Úskalí marketingu v reálném čase

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…

Personalizace může umlčet fámy

Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…

Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Článek v rámci předplatného Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…

Marketing v reálném čase

Marketing v reálném čase

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…

Výpis 898910 z celkem 996