Tento zajímavý pohled na networking a jeho důležitost přinesl blog společnosti HubSpot.
- 85 % obchodních pracovních pozic se zaplní nikoliv přes inzerci, ale přes networking, tzn. osobní známost.
- 72 % lidí uvádí, že jejich pohled na určitého jedince je do vysoké míry ovlivněn prvním dojmem, a to především tím, jak daný člověk podává ruku a představuje se.
- 83 % lidí z větší části pracuje na dálku, tedy není v kontaktu s klienty či obchodními partnery přímo.
- 68 % zaměstnanců ale uvádí, že raději jednají z očí do očí než na dálku.
- Osobní setkání je na tom co do úspěšnosti o 30 % lépe než komunikace na dálku, tedy telefon nebo e-mail.
- Pokud se lidé setkají osobně za účelem prodeje, 40 % obchodů se nakonec uskuteční. U vzdálené komunikace je to podstatně méně.
- 41 % lidí uvádí, že by chtěli networking provozovat častěji, ale nemají na to čas.
- Pouze 11 % uživatelů sítě LinkedIn je ve spojení s více než 100 lidmi.
- 7 z 10 lidí mladších 27 let uvádí, že by nemuseli chodit pracovat do kanceláře.
- Téměř 100 % lidí uvádí, že osobní jednání jsou zcela zásadní pro budování dlouhodobé obchodní spolupráce mezi dvěma lidmi.
-mm-