Nekvalitní databáze
Podle SalesGravy si řada obchodníků a marketérů dává záležet na kvantitě, přitom kvalita kontaktů v databázi je zcela zásadní. Nerelevantní kontakty, zastaralé e-mailové adresy nebo kontakty pouze na recepci a asistentky není to, co vám zajistí úspěch.
Kupované databáze
Kvalita databází, které prodávají jednotlivé společnosti, se samozřejmě liší. Častým nešvarem kupovaných databází je ale jejich zastaralost, přílišné „vytížení“ kontaktů a tím pádem nižší efektivita.
Příliš malé databáze
Kvalita sice převyšuje v důležitosti kvantitu, nicméně s příliš malou databází nemůžete očekávat žádné velké zázraky.
Žádné rozdělení do skupin
Pokud kontakty v rámci databáze netřídíte do různých skupin a podskupin a neposíláte těmto skupinám upravené e-maily, znamená to, že všichni dostávají ty stejné zprávy, a je zde vysoká šance, že tyto e-maily jsou natolik obecné, že mají nízkou šanci potenciální klienty oslovit.
Příliš časté zasílání e-mailů
Klienty nesmíte svými zprávami příliš obtěžovat, jinak se odhlásí z odběru vašich e-mailů. Pravidlo je, že byste ideálně neměli posílat více jak jeden až dva e-maily za čtvrt roku.
-mm-