5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je s podivem, kolik obchodníků nemá připravenou repliku na tuto poznámku vzhledem k tomu, že se jedná o jednu z nejčastějších námitek vůbec. Mnoho obchodníků dělá tu chybu, že námitku na cenu přejde jako bezpředmětnou a nijak nevyvrátí pochybnosti, které klient očividně má. Zde je užitečný seznam pěti replik, které můžete použít.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.