Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě odradit. Zákazník s vámi nebude chtít vyjednávat, pokud budete od…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Článek v rámci předplatného Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com…

Článek v rámci předplatného Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…

Článek v rámci předplatného Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně.…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…

Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…

Článek v rámci předplatného Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…

Výpis 12881300 z celkem 1902