Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese

Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady firem a nižší kupní síla firem i jednotlivců. Všechny tyto faktory naznačují, že v roce…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Článek v rámci předplatného Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas

V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time…

Článek v rámci předplatného Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem

U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…

Článek v rámci předplatného Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku

Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…

Článek v rámci předplatného Chystáte se oslovit nového firemního klienta? 5 věcí, které musíte v rámci přípravy udělat

B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…

Článek v rámci předplatného Potřebujete zlepšit své prodejní výsledky? Poradíme vám, jak na to

Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace

Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…

Článek v rámci předplatného 9 vlastností, bez kterých nemůžete v prodeji uspět

Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…

Článek v rámci předplatného Co dělají ti nejúspěšnější prodejci jinak? 3 vlastnosti těch nejlepších obchodníků

Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak prodávat nový produkt, který je zatím na trhu neznámý

Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…

Výpis 144156 z celkem 1906