Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady firem a nižší kupní síla firem i jednotlivců. Všechny tyto faktory naznačují, že v roce…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time…
U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…
Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…