Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální jednání. Klienti se rádi emočně ztotožňují s produkty i firmami, a proto platí, že pokud jste…
Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…
Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na…
Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je…
Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…
Vést tým lidí sebou nese velkou odpovědnost. Jednou z nich je motivace…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete…
Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…