Již mnohokrát jsme na našich stránkách zdůrazňovali, že nejvíce se o potenciálních klientech a jejich prioritách dozvíte, když je necháte mluvit a vybírat témata. To…
Velké množství obchodní komunikace probíhá přes e-maily. Ty si tak…
Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…
Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni…
Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a…
Každá práce je stresová, ale pokud pracujete v prodeji a obchodě, můžete se…
Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i…
Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …
Neúspěch k obchodu patří a je pouze na jednotlivých lidech, jak na neúspěch…
Vedoucí týmu má odpovědnost za celkové výsledky týmu i za to, jak s ve…
Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních…
Za úspěchem v prodejní sféře stojí tvrdá práce, odhodlání i správné…
Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…