Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je buď prodej, nebo odmítnutí ze strany zákazníka. Dnes se podíváme,…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a…
Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …
K umění obchodovat a prodávat vyžaduje trochu talentu, hodně teorie, ještě…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…
Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…
Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy.…
Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné…
Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které…
Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší…
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…