Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke zrychlení prodejních cyklů

Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je buď prodej, nebo odmítnutí ze strany zákazníka. Dnes se podíváme,…

Článek v rámci předplatného 10 vlastností úspěšného prodejce

Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…

Článek v rámci předplatného 3 žrouti času, na které si prodejci musí dát pozor

V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a…

Článek v rámci předplatného 5 častých chyb prodejců při schůzkách s klienty

Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …

Článek v rámci předplatného 3 neobvyklé tipy, jak se stát prvotřídním prodejcem

K umění obchodovat a prodávat vyžaduje trochu talentu, hodně teorie, ještě…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se vyrovnat s nevydařeným obchodem

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…

Článek v rámci předplatného Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce

Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…

Článek v rámci předplatného 3 věci, které vás brzdí v prodeji

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…

Článek v rámci předplatného Několik tipů, jak nenuceně přejít k podpisu smlouvy

Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy.…

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, které klienty nejvíce štvou na prodejcích

Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné…

Článek v rámci předplatného Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které…

Článek v rámci předplatného Jak si získat důvěru potenciálního klienta v pěti krocích

Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší…

Článek v rámci předplatného 7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem

Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…

Výpis 794806 z celkem 1879