Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně společného. Oba vyžadují tvrdou práci, odhodlání, pevné přesvědčení a dlouhodobé plánování. I…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z …
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…
Mnozí lidé mají přirozený strach ze změny. Většina z nás je více či méně…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře,…
Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…