Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a schopnost komunikace. Ať už prodáváte přímo (osobně) nebo přes telefon, řečnické schopnosti…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody…
Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v …
Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se…
Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…
Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…