Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu obchodníků je však léto z prodejního hlediska propadem. Koncoví…
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on…
Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku.…
V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který…
Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je…
V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u…
Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…
Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše…
Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být…
Asi všichni vědí, že správné sepsání resumé je základem úspěchu při žádosti…
Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně…
Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…