Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci zákaznických středisek však díky tomu rychleji propadají stresu a tzv. vyhoření (burnout). Jestliže se mění zákazníci, je třeba změnit i způsoby jednání s nimi. Práce v zákaznickém středisku by neměla být přímou cestou k srdečnímu záchvatu či něčemu podobnému. Zaměstnanci by rozhodně neměli chodit ráno do práce s obavami z každého následujícího dne.

Článek popisuje pět strategií, které by měly zaměstnancům zákaznického střediska pomoci cítit větší jistotu a uznání.

- Čas se zákazníky by měl ve středisku trávit každý, i vysoce postavení manažeři.
- Je třeba investovat do kvalitního vzdělávacího programu pro zaměstnance.
- V rámci vzdělávání se soustřeďujte na telefonickou a osobní komunikaci.
- Posilte zaměstnance určitým druhem autority.
- Zahrňte zaměstnance zákaznického střediska do procesu firemních změn, které se jich budou dotýkat.

-kk-
Article source bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Read more articles from bcentral