Marketing - zprávy z HR

LinkedIn: Účinný prodejní i marketingový nástroj

LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců. Stal se z něj mocný nástroj marketingu a obchodu, což jasně potvrdila nedávná studie BI…

Článek v rámci předplatného Získejte více doporučení od zákazníků

Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o…

Článek v rámci předplatného 6 opomíjených prodejních zásad

Mnozí zaměstnanci obchodního oddělení mají tolik práce, že nemají čas se…

Jak uspět u pohovoru na pozici prodejce?

Udělat na náborového manažera dobrý dojem a uspět mezi konkurencí ve snaze…

Článek v rámci předplatného Jak motivovat prodejní tým během krize

Výkonnost prodejců se snad i více než u jiných typů profese odvíjí od toho,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka

Dnes jsem dostal víc do krve jednu dovednost, jež se týká zjišťování…

Článek v rámci předplatného 4 fatální chyby v přístupu prodejce

Server Salesopedia popsal čtyři nejzásadnější chyby v jednání a přístupu…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se odlišit od konkurence

Přemýšlíte, co zákazníkům nabídnout, aby byla vaše společnost jedinečná a…

Jak ve firmě zvýšit zájem o stávající klienty

Rady z oblastí problematiky prodeje, obchodu i zákaznického servisu se…

Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Článek v rámci předplatného Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…

Článek v rámci předplatného Co o nás říká naše řeč těla

Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kvalita, nebo kvantita schůzek?

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří…

Článek v rámci předplatného Umění správného podání ruky

Podání ruky. Dost často nad ním ani nepřemýšlíme. A přitom se jedná o úvod…

Výpis 14441456 z celkem 1892