I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…
Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…
Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…
Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…
Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte.…
Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…
Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako…
Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení.…
Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti…
Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není…
Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří…
Jill Konrath je autorkou velmi úspěšných publikací o prodeji. Tentokrát…