Marketing - zprávy z HR

icon Co neříkat zákazníkům?

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale snadno ničí. Stačí k tomu říci něco nevhodného. Článek…

3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

Článek v rámci předplatného 3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

K prodeji často nedojde jen proto, že kupující má…

Jak nepodlehnout, když zákazník tlačí na cenu

Jak nepodlehnout, když zákazník tlačí na cenu

Když na vás potenciální kupec tlačí, abyste sn&…

icon 7 rad ke zvýšení sebemotivace prodejců

Především v době ekonomické recese je nezbytné, a přitom velmi namáhavé,…

Jak prodávat: Rady od experta na marketing

Článek v rámci předplatného Jak prodávat: Rady od experta na marketing

Michael Troiano je americký marketingový konzultant, kter&…

Článek v rámci předplatného 6 jistých způsobů, jak sehnat nové klienty

Možná máte fungující podnik. Ale když chcete dosáhnout vyšších cílů, můžete…

Článek v rámci předplatného Jak nemá vypadat obchodní email

Mark Gibbs, dopisovatel časopisu Forbes, se pozastavuje nad příkladem…

Prodejci, jste zajatci svého oboru?

Prodejci, jste zajatci svého oboru?

V oblasti školení se zajatcem myslí člověk, kter&…

10 nejlepších rad všem prodejcům

Článek v rámci předplatného 10 nejlepších rad všem prodejcům

Mnoho lidí se dívá na prodejce skrz prsty. Přitom…

Jak proměnit uživatele zkušební verze na platící zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak proměnit uživatele zkušební verze na platící zákazníky

Pokud pracujete v oblasti SaaS (software as a service), jsou tržby va&…

Bleskové slevy - klíč k prodeji v současné ekonomice?

Článek v rámci předplatného Bleskové slevy - klíč k prodeji v současné ekonomice?

Říká se, že sleva je podnět pro změnu nákupního…

Jakým směrem zaměřit své prodejní úsilí?

Článek v rámci předplatného Jakým směrem zaměřit své prodejní úsilí?

Jonathan London, zakladatel konzultantské společnosti v oblasti…

Prodej se nepovedl - co s tím?

Když se obchod nepovede, je nezbytné položit si otázku PROČ?…

Výpis 16131625 z celkem 1891