Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní úspěšnosti celé firmy. I pokud daná firma disponuje kvalitními a…
B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…
Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci…
Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné,…
Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí…
„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost…
I přestože má B2B obchodování mnoho společného s B2C prodejem, existují…
Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale…
Produktivita a efektivita práce nejenže vám umožní udělat stejné množství…
Čeká vás důležitá prezentace nebo výstup na konferenci? Setkáváte se s …
Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní…
Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které…
Způsob, jakým prezentujete váš produkt, vaši firmu nebo vaši nabídku, má…