Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a…
Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…
Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na…
K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…
Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně…
Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…