Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik

Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na neustálé vylepšování svých schopností. Přitom obchodní umění je jako…

Článek v rámci předplatného Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Článek v rámci předplatného Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…

Článek v rámci předplatného Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…

Článek v rámci předplatného Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi

Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…

Výpis 4052 z celkem 1891