Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená část prodeje, který se jinak převážně soustředí na vyhledávání a akvizici nových zákazníků.…
Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako…
Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…
Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá…
U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se…
Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co…
Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v …
Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou…
Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…