Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale dané řešení potřebuje. Existuje ale i jiná možnost zákazník již…
Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…
Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…
I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy…
Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového…
Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…
Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…
Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…
Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro…
Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející…
Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete…
První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…
Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…