Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin

Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu obchodníků je však léto z prodejního hlediska propadem. Koncoví zákazníci odjíždí na dovolené a odkládají investice i důležitá rozhodnutí, firmy fungují na půl plynu a lidi s rozhodovacími pravomocemi často chybí, proto se i nákupy a dojednávání podmínek s dodavateli často přesouvá na podzim. Jak mohou obchodníci snížit negativní dopad letního období na svoje prodejní úspěchy? To vám poradíme v dnešním článku.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.