Jak odradit zákazníky snadno a rychle

Business Brief zveřejnil 9 nejčastějších způsobů, jak můžete velmi snadno odradit potenciální zákazníky. Tady jsou:

  1. Při domlouvání telefonické schůzky začnete mluvit o tom, co prodáváte.
  2. Nevěnujete potenciálním klientům dostatek péče. Proč se přece namáhat – jasně jim přece říkáte, v čem spočívá přidaná hodnota vašich služeb.  
  3. Nemáte čas pokládat otázky. Schůzku chcete využít k co nejobsáhlejšímu popisu svého portfolia.
  4. Nenasloucháte, co říkají. A pokud začnou mluvit o něčem jiném, obratně je vrátíte zpět k tématu, kterým je prodej vašeho zboží.
  5. Předpokládáte, že prioritou klientů je nejnižší cena. Pokud ji dostatečně přizpůsobíte, určitě získáte jejich důvěru.
  6. Nezajímají vás jejich problémy. Vaším cílem je dokončit prezentaci.
  7. Malé objednávky nemají smysl, je třeba se zabývat velkými zakázkami. Kromě toho se individuální péče o drobné klienty prostě nevyplatí.
  8. Po ukončení prodeje se už neozýváte. Na to máte přece zákaznické středisko. A jestli klient něco potřebuje, tak telefonní číslo na vás má.
  9. Nezajímá vás nákupní procedura ve firmě zákazníka. To zajímá jen amatéry, vy jste přece profesionál a prodáte svůj produkt stůj co stůj.

 

-th-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com