Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili pravděpodobnost doručení vašich e-mailů do schránek umístěných na firemních doménách. Článek přináší pět tipů.
- Testujte své zprávy proti antispamovým technologiím. Ujistěte se, že provádíte testy u všech hojně užívaných technologií, které slouží firmám k filtrování elektronické pošty.
- Ujistěte se, že se vaše zprávy zobrazují správně. Testujte své e-maily, abyste se přesvědčili, že vypadají podle vašeho přání v nejběžnějších e-mailových klientech.
- Měli byste rozumět doménám na svém seznamu. Pokud na vašem seznamu dominují určité firmy, zkuste oslovit přímo dotyčného správce systému, abyste mohli lépe pochopit, jak zlepšit doručitelnost svých zpráv.
- Vložte žádost o přidání vaší adresy do seznamu kontaktů příjemce. Když si vás zákazníci přidají do svých kontaktů, zvýší tím pravděpodobnost, že se vaše zprávy dostanou do jejich schránek.
- Ujistěte se, že je váš systém správně nastaven. Špatná konfigurace systému pro doručování elektronické pošty může zásadně ovlivnit doručitelnost vašich zpráv.
-kk-