Seznamte se s ostatními
Podle serveru The Balance je spolupráce s kolegy pro úspěch na nové pozici zásadní. Týmová práce je neocenitelná a vy musíte jak vědět, co dělají ostatní, tak i ostatním musíte postupně dát najevo, v čem jste expert vy a na co se u vás mohou plně spolehnout. Snažte se vybudovat dobré vztahy na pracovišti a pokud možno se ihned ze začátku vyhýbejte jakékoliv politice, pomluvám apod.
Naučte se vše co nejdříve
Abyste se mohli věnovat prodeji, musíte nejdříve znát postupy, které firma používá, vědět co nejvíce o daném produktu, o cenících a tak podobně. Snažte se tedy hned od začátku vstřebat co nejvíce teorie, abyste se mohli rovnou vrhnout do obchodu.
Používejte prodávaný produkt
Jestliže to obor, v němž firma podniká, alespoň trochu dovoluje, měli byste strávit nějaký čas používáním produktu, který prodáváte. Jedná se o nedocenitelnou zkušenost, kterou poté zajisté použijete v komunikaci s klienty.
Snažte se pochopit danou problematiku jako celek
Při vstřebávání nových faktů a osvojování firemních postupů se nezajímejte pouze o konkrétní rutinní úkoly, ale snažte se pochopit celkový kontext a vidět věci z nadhledu. Při své práci potom přemýšlejte o celé problematice jako o celku a mějte jasno v tom, jaké jsou priority firmy.
-mm-