Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby a nesnažili se jim prodávat něco, o čem si pouze vy myslíte, že to potřebují.
Možná vás překvapí, co všechno se dozvíte o druhých lidech, když jim položíte několik jednoduchých otázek. Pamatujte si, že lidé rádi mluví o sobě, o své práci, dětech, domácích zvířatech a tak dále. Asi byste si těžko představili návštěvu u doktora, který by vám předepsal léky, aniž by se zeptal, jaké máte potíže.
Komunikace se zákazníky není raketová věda. Je to pouze přátelská konverzace, seznámení s druhými lidmi a jejich potřebami a možnostmi. Proč plnit potřeby jen některých zákazníků, když můžete plnit potřeby všech?
-kk-