Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby a nesnažili se jim prodávat něco, o čem si pouze vy myslíte, že to potřebují.

Možná vás překvapí, co všechno se dozvíte o druhých lidech, když jim položíte několik jednoduchých otázek. Pamatujte si, že lidé rádi mluví o sobě, o své práci, dětech, domácích zvířatech a tak dále. Asi byste si těžko představili návštěvu u doktora, který by vám předepsal léky, aniž by se zeptal, jaké máte potíže.

Komunikace se zákazníky není raketová věda. Je to pouze přátelská konverzace, seznámení s druhými lidmi a jejich potřebami a možnostmi. Proč plnit potřeby jen některých zákazníků, když můžete plnit potřeby všech?

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com