Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním klientem, a sice to, že pokládají nevhodné otázky nebo jich pokládají zoufale málo. Podle pravidla 80/20 byste měli vy mluvit pouze 20% času a zbytek by měl mluvit klient. Vhodnými otázkami totiž docílíte mnohem více, než když budete pouze vést monolog adorující váš produkt. Zde je několik tipů, jak pravidlo 80/20 využívat v praxi, jaké otázky pokládat a jak tak činit během schůzky se zákazníky.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.