Problémy zákazníků jsou vaše příležitost

Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž nebudete vědět, co vašim zákazníkům vadí, nebudete vědět ani jaké řešení jim nabídnout. Zákazníci chtějí, abyste jim rozuměli, měli pochopení pro jejich problémy a pomáhali jim svými službami a produkty.

Vaším úkolem je vytvořit jasné, stručné a silné marketingové sdělení, které bude odpovídat přáním a potřebám zákazníků. Jak tedy zjistit, jaké mají vaši zákazníci problémy?

- Přemýšlejte, jaké by byly vaše pocity a problémy, kdybyste byli v kůži zákazníka.

- Přímo se zeptejte současných i potenciálních zákazníků, jakým problémům čelí.

- Udržujte si aktuální znalosti odborných studií, literatury a zpráv o vaší cílové skupině a jejích problémech.

- Pravidelně se dívejte na webové stránky svých konkurentů a všímejte si, jak mluví se svými zákazníky.

- Proveďte výzkum svého cílového trhu (prostřednictvím webových stránek, časopisů, obchodních výstav, on-line fór apod.), abyste zjistili, o čem mezi sebou mluví.

-kk-
Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com