Prodej mladým lidem: 5 základních pouček

Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší zákazníci. Mladí lidé jsou mnohem přelétavější, i přes své fakticky nižší příjmy mají mnohem více prostředků určených na zábavu, oblečení a styl, a chovají se mnohem impulzivněji než ostatní. Kupní návyky mladých lidí je nutné brát v potaz při snaze cokoliv mladým lidem prodávat. Zde je 5 základních pravidel prodeje produktů, které jsou určeny primárně mladým lidem.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.