Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni sami řeknou, pravda je taková, že schopnost naslouchat a reagovat na…
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…
Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě…
„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační…
Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta,…
Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké…
Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné…
Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka…
Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na…
Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…
Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…
Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…
Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…