Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem o klienta. A pak jsou tu výrazy, které na klienty působí negativně, i když na první pohled…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí…
Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb…