Marketing - zprávy z HR

Jak vytvořit síť potenciálních zákazníků

Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost. Vynakládání energie na nevhodné subjekty se vám může negativním způsobem vrátit. Pokud…

6 vět, kterým se vyhněte během komunikace se zákazníkem

Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…

Článek v rámci předplatného 8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…

Článek v rámci předplatného Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…

Článek v rámci předplatného 4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat

Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých…

Článek v rámci předplatného Jak co nejefektivněji zvládat schůzky

Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty?…

Článek v rámci předplatného Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty,…

Článek v rámci předplatného Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…

Článek v rámci předplatného Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…

Výpis 313325 z celkem 450