Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je důležitý i začátek vaší interakce s potenciálním klientem. Podle serveru INC.com je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
"Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci…
Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního…
Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…
Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od…
Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta.…
Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je…
Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili,…
Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým…
Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…