Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů

Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od stávajících klientů, a otevřeně se jich již dožadují. Nicméně zároveň se ukazuje, že méně než…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta.…

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou schopnost naslouchat

Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je…

Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Článek v rámci předplatného Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Pozornost zaměř ven - na klienta. Pak se při obchodování budete oba cítit lépe

Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým…

Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Článek v rámci předplatného Jak jednat s lidmi podle 4 základních povah

Již podle lékařů starého Řecka se dalo lidské pokolení rozdělit do čtyř…

Článek v rámci předplatného Co o nás říká naše řeč těla

Nonverbální komunikace, gesta, pohyby očí, výraz tváře, držení těla řeč…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kvalita, nebo kvantita schůzek?

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří…

Článek v rámci předplatného Umění správného podání ruky

Podání ruky. Dost často nad ním ani nepřemýšlíme. A přitom se jedná o úvod…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Veď obchodní schůzku bez křeče, uvolněně a v klidu

Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti,…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej být O.K. vše, co se na obchodní schůzce děje

Minulý týden jsem se naučil zase něco víc o porozumění. Taky jsem více…

Naučte se vyjednávat v 10 bodech

Chystáte se na obchodní vyjednávání? Trpíte před ním trémou, nejste si…

Výpis 391403 z celkem 443